Titel

Wij Weten Meer dan Ik

Schrijver
Taal

Nederlands

Uitgever

Pearson Education

Prijs

12,50(Excl. verzendkosten)

Bijzonderheden

Paperback Als nieuw

Meer info
Sinds het verschijnen van The Wisdom of Crowds (en voor insiders al wat langer) is het duidelijk dat een collectief vaak meer weet en bovendien slimmere oplossingen kan bedenken dan een individu. Zeker in deze tijd van Web 2.0, waarin interactie, kennis delen en co-creatie sleutelwoorden zijn, kan niemand er meer omheen de kennis van de massa serieus te nemen.
Maar hoe pak je dat nou aan in de praktijk? Hoe bundel je de kennis die verzameld is in sociale netwerken en allerlei communities? En, ook niet onbelangrijk, hoe zet je die kennis om in klinkende munt? In dit boek leggen Barry Libert en Jon Spector het haarfi jn uit. En zij niet alleen: geheel in lijn met de inhoud van het boek is het mede tot stand gekomen dankzij de actieve medewerking van een community met enkele duizenden leden. Dit boek biedt je inspiratie en praktische tips om crowdsourcing te laten leiden tot concrete innovatie, het aanboren van nieuwe markten en het verbeteren van je winstgevendheid.
'Veel mensen benadrukken het sociale aspect van sociaal netwerken. […] Maar de slimste leiders zien dat het meest waardevolle woord in het geval van sociaal netwerken "werken" is.' - Don Tapscott, coauteur van Wikinomics in het voorwoord van Wij weten meer dan ik
Barry Libert is CEO bij Mzinga (Swahili voor 'bijenkorf '), dat bedrijven helpt hun resultaten te verbeteren door het inzetten van de community.
Jon Spector is CEO van The Conference Board, een netwerk van 2000 bedrijven in 60 landen en de meest geciteerde bron van bedrijfseconomisch onderzoek.

Dit boek beschrijft hoe 'crowdsourcing' ( inzetten van kennis en expertise van de community) kan worden toegepast in bedrijven en organisaties om de effectiviteit (en daarmee de winst) te vergroten. Dit is een nog relatief onbekend fenomeen in Nederland dat meer en meer aan aandacht wint. Het boek is doorspekt met vele voorbeelden die laten zien wat de ideeen achter crowdsourcen zijn. Er staan ook veel verwijzingen nasar internetsites. Dat maakt het voor de lezer interessant om meteen aan de slag te gaan. Interessant aan dit boek is ook dat het tot stand is gekomen door een community. Voor studenten economie, bedrijfskunde (voor het toelichten van een nieuw businessmodel) en studenten communicatie en psychologie. Daarnaast kan het ook een inspiratiebron voor (startende) ondernemers zijn
Ab antiquarimaat Amersfoort

 

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel Ab antiquarimaat.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met Ab antiquarimaat
  • Na uw bestelling ontvangen u en Ab antiquarimaat een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Ab antiquarimaat vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • Ab antiquarimaat kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

7,6 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11100 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren