Titel

Webvertising Online advertising & online marketing

Schrijver
Taal

Nederlands

Uitgever

Marketing

Prijs

6,95(Excl. verzendkosten)

Bijzonderheden

Paperback in goede staat

Meer info
Marketing maakt gebruik van reclame, ook op internet. Internet is het snelst groeiende en het meest innovatieve medium van alle reclamemedia. Internetreclame is er in vele vormen. Je kunt online reclame maken via het world wide web, zogeheten webvertising, of via e-mail en nieuwsgroepen. Webvertising wordt steeds meer afgestemd op de individuele bezoeker van een internetpagina: het is een onderdeel van de direct marketing campagne. Het grote verschil tussen de klassieke marketing en internetmarketing is de veel grotere snelheid. Er kan in korte tijd veel worden verdiend maar ook veel verloren.

In dit CRM-cahier beschrijft Arie den Boon de verschillende vormen van webvertising. Daarbij vergeet hij de doelgroep en de kosten niet. De lezer die meteen wil proberen veel te verdienen, kan gebruik maken van een praktisch stappenplan voor webvertising.

Arie den Boon is Senior Consultant bij Verify Nederland BV, een onderneming die met behulp van eye-tracking registreert hoe het publiek naar reclameuitingen kijkt en of het kennisneemt van de inhoud van reclame-uitingen. De methodologie van markt-, media- en perceptieonderzoek loopt als een rode draad door al zijn activiteiten. Hij heeft validatiestudies uitgevoerd van het bereiksonderzoek gedrukte media, het Continu Kijkonderzoek, het Continu Luisteronderzoek en is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van meetinstrumenten voor eye-tracking van internetpagina's. Ook verzorgt hij mediatrainingen en is hij (mede)auteur van de boeken Bereiksonderzoek en Mediaplanning en het standaardwerk Medio & Reclame.

Internet biedt buiten veel informatie ook een tal van mogelijkheden voor marketing. Dit boek maakt onderdeel uit van een serie boeken waarin customer relationship management centraal staat. In dit deel wordt specifiek ingegaan op webvertising, reclame via Internet. In de verschillende hoofdstukken worden diverse relevante onderwerpen in duidelijke taal kort beschreven. Zo komen verschillende reclamevormen voor Internet, maar ook de mogelijke doelgroepen, kosten en effecten van dit soort reclame aan de orde. Tot slot wordt een stappenplan volgens marketingprincipes weergegeven. Het boek is geïllustreerd met allerlei voorbeelden van banners, cookies en andere interfaces. Ondanks het gebruik van vele vaktermen een zeer toegankelijk geschreven boek waarin veelvuldig verwezen wordt naar theoretische beginselen van marketing. Een schrijven dat de marketeer en ondernemer handige suggesties tot reclame-uitbreiding biedt
Ab antiquarimaat Amersfoort

 

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel Ab antiquarimaat.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met Ab antiquarimaat
  • Na uw bestelling ontvangen u en Ab antiquarimaat een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Ab antiquarimaat vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • Ab antiquarimaat kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

7,5 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11100 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren