Titel
E-branding: mythe of realiteit Over de invloed van en relatie tussen internet, marketing en merkbeleid
Schrijver
Hidde Louw
Taal
Nederlands
ISBN
9789076802060
Uitgever
SWOCC Stichting Wetenschapplijk Onderzoek Commerciële Communicatie publicatie 2001 9076802068 9789076802060
Prijs
€ 11,70
Bijzonderheden
paperback ,102 pp. zeer goed
Afbeeldingen
hasselman
Breda
Levering binnen Nederland ( 3,90 euro verzendkosten )
Levering binnen de EU is mogelijk bij bestellingen vanaf 15 euro plus bijkomende internationale verzendkosten.
Afhalen is niet mogelijk.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met hasselman
- Na uw bestelling ontvangen u en hasselman een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van hasselman vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- hasselman kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.