Titel
Dialogisch Denken Verbindt merken met consumenten en marketeers met direct marketeers
Schrijver
Robben, M. Vleugels, H.
Taal
Nederlands
ISBN
9789013020922
Uitgever
Kluwer Amsterdam 1e druk 2004 9789013020922
Prijs
€ 6,80
Bijzonderheden
Geb. hardcover inrood linnen met omslag168 pp. in zeer goede staat
Meer info
Merken, consumenten en directe communicatie. Ze lijken alle drie op drift in het informatietijdperk. Is het mogelijk om een win-winsituatie te creëren? Net nu merken de kans hebben de consument betaalbaar en zeer gericht te bereiken, neemt de consument voor het eerst op grote schaal het initiatief. De ontvanger wordt zender. De consument wordt prosument. Merken kunnen niet meer volstaan te zeggen dat ze consument serieus nemen, ze moeten het vooral doen.
Ook directe communicatie zal zich moeten ontwikkelen. Van betekenisloos naar 'merkwaardig', van gevoelsarm naar 'menswaardig', van interactief naar dialogisch. Dialogisch denken leidt tot het heen en weer 'pingpongen' van stukjes informatie en gevoel. Merk en consument zijn afwisselend zender en ontvanger waardoor ze elkaar steeds beter leren kennen en waarderen. Dialogisch Denken is een manier van denken en doen die de potentie van directe communicatie volledig wil gebruiken. Die daardoor merken en consumenten dichter bij elkaar brengt.
Ook directe communicatie zal zich moeten ontwikkelen. Van betekenisloos naar 'merkwaardig', van gevoelsarm naar 'menswaardig', van interactief naar dialogisch. Dialogisch denken leidt tot het heen en weer 'pingpongen' van stukjes informatie en gevoel. Merk en consument zijn afwisselend zender en ontvanger waardoor ze elkaar steeds beter leren kennen en waarderen. Dialogisch Denken is een manier van denken en doen die de potentie van directe communicatie volledig wil gebruiken. Die daardoor merken en consumenten dichter bij elkaar brengt.
Afbeeldingen
hasselman
Breda
Levering binnen Nederland ( 3,90 euro verzendkosten )
Levering binnen de EU is mogelijk bij bestellingen vanaf 15 euro plus bijkomende internationale verzendkosten.
Afhalen is niet mogelijk.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met hasselman
- Na uw bestelling ontvangen u en hasselman een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van hasselman vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- hasselman kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.