Titel

Changing business designs for the 21th century. Annual 2000. How to realize aspirational strategies

Schrijver
Taal

Engels

ISBN

9789043002189

Uitgever

Addison-Wesley, 2000

Prijs

6,00(Excl. verzendkosten)

Beschikbaar

2 exemplaren

Bijzonderheden

223 pp, paperback, in goede staat

Meer info
Markets in today's world are becoming much more efficient, as a result of globalization, liberalization, a changing political climate, standardization, better insight into capital productivity and, in particular, information and communications technology (ICT). Consequently, since the 1970s, value has been created increasingly by networks of companies and to a lesser extent by vertically integrated corporations.

These developments were answered by business transformations, slowly at first, then at a faster rate during the 1980s and 1990s However, these transformations did not result in revolutions. Today, with the rapidly growing importance of phenomena such as network esternalities and the sunk cost industry, it is clear that more fundamental changes are required; changes involving the whole of current business designs.

The business design concept contains assumptions about consumer behavior and the selection process concerning what clients to serve. It also addresses questions on the configuration and sourcing of resources, both internally and externally. This business design concept relates to the process of conducting business, without automatically focusing on a single firm. Business design is about entrepreneurship in a networked society, within the framework of a wide range of economic relationships, some of which have only recently emerged.

This book, Nolan, Norton & Co.'s second Annual, identifies the concept of business design, discusses it to reach an understanding of what is happening, and investigates the related implications for strategy development and new operating logic. After considering strategic options and possible business designs for a number of specific industries, the resulting implications are addressed with regard to the topics of leadership, business model migration, change management, the role of ICT in corporate strategy and management and the issue of governance.
Afbeeldingen
Zee, H. van der; Strikwerda, H. - Changing business designs for the 21th century. Annual 2000. How to realize aspirational strategies
Boekenprinses Nuis

Verzending van boeken vindt plaats na ontvangst van de betaling. Ophalen is mogelijk na afspraak.

Wij reageren altijd binnen 24 uur na uw bestelling. Heeft u binnen deze tijd geen reactie ontvangen, dan is onze mail waarschijnlijk in de spambox terecht gekomen.

We verzenden via DPD. De tarieven voor thuisbezorging bedragen € 4,15 voor brievenbuspost, € 6,00 voor pakketten tot 1 kg en € 6,25 voor pakketten van 1 kg tot 10 kg. Voor pakketten is het mogelijk om deze af te halen bij een DPD parcelshop, bij pakketten tot 1 kg bedragen de verzendkosten dan € 5,00 en bij pakketten van meer dan 1 kg bedragen de verzendkosten dan € 5,25. Boeken worden standaard naar het huisadres gezonden, wilt u liever afhalen bij een parcelshop, dan dit graag bij de bestelling aangeven. Meerdere boeken ineens kopen scheelt verzendkosten.

De verzendkosten naar België bedragen € 7,00 thuisbezorgd.
Verzendkosten naar andere landen zijn op aanvraag.

Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen. Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel Boekenprinses.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met Boekenprinses
  • Na uw bestelling ontvangen u en Boekenprinses een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekenprinses vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • Boekenprinses kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

7,5 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11100 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren