Titel

Marketing in beweging. Een nieuwe kijk op winst, groei en vernieuwing

Schrijver
Taal

Nederlands

ISBN

9789052614182

Uitgever

Academic Service, 2002

Prijs

3,00(Excl. verzendkosten)

Bijzonderheden

gebonden met omslag, 178 pp, in goede staat

Meer info
Zoals Kotler zelf al schreef in het voorwoord bij Kotler over marketing, ondergaat het denken over de marketing van diensten en bedrijfsactiviteiten grote veranderingen en is het steeds in beweging. Computers en het internet hebben het koop- en verkoopgedrag ingrijpend veranderd en de 'nieuwe' economie heeft veel veranderingen teweeg gebracht, maar zeer zeker voor zowel klanten als producenten nieuwe mogelijkheden geboden. Voorheen was de onderneming de jager, op zoek naar klanten; nu is de consument de jager geworden.

De huidige economie is een mengsel van de oude en de nieuwe economie. Ondernemingen moeten de meeste vaardigheden en competenties die vroeger van nut waren, gewoon behouden. Ze moeten echter, om zich in de toekomst met succes te kunnen handhaven, ook anders gaan denken en nieuwe bekwaamheden verwerven. Het is de schaarste aan klanten, niet aan producten, die ons ertoe dwingt om marketing de belangrijkste drijfveer van de strategische planning te maken. Tegenwoordig kan marketing die alleen maar wordt beschouwd als een manier om de producten en diensten van een bedrijf aan de man te brengen, geen waarde meer creëren.

Het komt er allemaal op neer dat markten sneller veranderen dan onze marketing. Het klassieke marketingmodel moet worden toegesneden op de toekomst. Marketing moet gedeconstrueerd worden, opnieuw worden gedefinieerd en uitgebreid. Marketing leidt tot niets als ze uitsluitend wordt gebruikt om bestaande producten te verkopen - het traditionele model van maken en verkopen. Marketeers moeten sterker dan voorheen worden betrokken bij de besluitvorming over de vraag welke producten er op de markt moeten worden gebracht. Intelligente ondernemingen hanteren een denkwijze die het best kan worden omschreven als aanvoelen en inspelen.

Marketing in beweging biedt een nieuw kader voor zowel de marketingstrategie als de implementatie ervan. Het verkoopconcept en het latere marketingconcept worden vervangen door het holistische marketingconcept. Holistische marketeers boeken succes dankzij het ontwikkelen en managen van een superieur waardenetwerk waarin alle input voor het aanbod en alle output zijn geïntegreerd en uiterst snel en met een hoog kwaliteits- en serviceniveau kunnen worden geleverd.
Afbeeldingen
Kotler, P; Jain, D; Maesincee, S. - Marketing in beweging. Een nieuwe kijk op winst, groei en vernieuwing
Boekenprinses Nuis

Verzending van boeken vindt plaats na ontvangst van de betaling. Ophalen is mogelijk na afspraak.

Wij reageren altijd binnen 24 uur na uw bestelling. Heeft u binnen deze tijd geen reactie ontvangen, dan is onze mail waarschijnlijk in de spambox terecht gekomen.

We verzenden via DPD. De tarieven voor thuisbezorging bedragen € 4,15 voor brievenbuspost, € 6,00 voor pakketten tot 1 kg en € 6,25 voor pakketten van 1 kg tot 10 kg. Voor pakketten is het mogelijk om deze af te halen bij een DPD parcelshop, bij pakketten tot 1 kg bedragen de verzendkosten dan € 5,00 en bij pakketten van meer dan 1 kg bedragen de verzendkosten dan € 5,25. Boeken worden standaard naar het huisadres gezonden, wilt u liever afhalen bij een parcelshop, dan dit graag bij de bestelling aangeven. Meerdere boeken ineens kopen scheelt verzendkosten.

De verzendkosten naar België bedragen € 7,00 thuisbezorgd.
Verzendkosten naar andere landen zijn op aanvraag.

Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen. Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Vul uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij boekwinkel Boekenprinses.

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Registreer u vrijblijvend als koper!

Wijzig instellingen
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...

Klik op het witte vierkant hierboven

  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
  • U handelt deze order direct af met Boekenprinses
  • Na uw bestelling ontvangen u en Boekenprinses een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekenprinses vermeld.
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
  • Boekenprinses kan betaling vooraf vragen.
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

7,5 miljoen boeken

Gebruikt en tweedehands

11000 boekwinkels

Antiquariaten en particulieren