Titel
Action management. Practical strategies for making your corporate transformation a succes.
Schrijver
Redwood, Stephen / Goldwasser, Charles / Street, Simon
Taal
Engels
ISBN
9780471345473
Uitgever
John Wiley
Prijs
€ 7,00
Bijzonderheden
1999, hardcover, stofomslag, 247 blz. goed
Meer info
Authors Redwood, Goldwasser, and Street study successful action projects at industries ranging from high technology and financial services to petroleum and health care using an exclusive, in-depth survey conducted by MORI on behalf of PricewaterhouseCoopers covering 500 multinational businesses in 14 countries on four continents. Included here are the findings of the Global Action Survey for Nynex, Braun, British Airways Engineering, Kawasaki Heavy Industries, LSG/SkyChefs, and many more.
Action Management identifies the top 10 challenges to action that companies face such as planning, allocating, leading, and mobilizing for corporate action. Each chapter meets these 10 challenges by offering a host of "Tips" to heed and "Learn by example" sections that demonstrate how companies like Shell Information Systems, Neiman Marcus Group, and Barclaycard all utilize their action paths to get results. The authors leave virtually no questions unanswered and wrap up each chapter with a "Questions and Answers" section.
Action Management identifies four action paths: the sprint, the high jump, the decathlon, and the marathon. From short and fast to long and far reaching, each path combines action complexity and duration to meet and cope with change at all levels. The authors take managers through the action process from start to finish and help them determine how the four action paths will help them achieve their immediate and long-term goals. The practical advice and battle-tested strategies found in this valuable book addresses the problems of managers in the real world where standing still means falling behind, and where actions such as acquisitions, expansions, and downsizings can ruin a company if the action itself is not managed properly.
The best tools and thinking from PricewaterhouseCoopers, the leading global consultants to companie managing major change
Profiles the action plans of Siemens, Bristol-Myers Squibb, Neiman Marcus, and many more.
Afbeeldingen
GEEN REACTIE ONTVANGEN: CONTROLEER UW SPAMBOX.
Goed verpakt en snel geleverd. Aangegeven verzendkosten zijn de kosten binnen Nederland.
Bij bestelling van meerdere boeken wordt verzending gecombineerd en betaalt u maximaal 5.95 euro (binnen Nederland )
Naar België zullen de verzendkosten meestal 7.95 euro bedragen.
Verzending vindt plaats met postnl voor pakketpost kan soms voor DHL of DPD worden gekozen.
Is het verzendadres niet in Nederland, België of Duitsland dan is het minimum bestelbedrag € 15,-
Let u vooral op het juist invullen van uw emailadres. U ontvangt 2 x een bevestigings-email. 1 van boekwinkeltjes en 1 van de verkoper.
Privacy: De door de koper verstrekte gegevens worden door ons alleen gebruikt als verzendgegevens en contactinformatie betreffende de geplaatste bestelling. Zij worden niet gedeeld met derden.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met J.M. v/d Meer
- Na uw bestelling ontvangen u en J.M. v/d Meer een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van J.M. v/d Meer vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- J.M. v/d Meer kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.