Titel
HET MANAGEN VAN KWALITEIRSVERBETERING IN DE DIENSTVERLENING
Schrijver
Ezerman, drs.G.C. & Mastenbroek, dr.W.F.G. (redactie)
Taal
Nederlands
Uitgever
Holland Consulting Groep, 1989
Prijs
€ 8,00(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
Paperback, 204 pp, in zeer goede staat
Meer info
Dit boek is geschreven door een aaantal adviseurs van de Holland Consulting Groep. Deze adviseurs zijn allen betrokken bij projecten op het gebied van de kwaliteitsverbetering in de dienstverlening.
Dit is een praktijkboek. In de teksten is een groot aantal korte voorbeelden verwerkt. Tegelijkertijd verschaft dit boek integrerende theoretische kaders: praktisch gericht, bedoeld als ordening van de ervaringen
Dit is een praktijkboek. In de teksten is een groot aantal korte voorbeelden verwerkt. Tegelijkertijd verschaft dit boek integrerende theoretische kaders: praktisch gericht, bedoeld als ordening van de ervaringen
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met Azucena Boek
- Na uw bestelling ontvangen u en Azucena Boek een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Azucena Boek vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- Azucena Boek kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.