Titel
Synergetische marketing. Een visie op oorzaken en gevolgen van veranderend consumentengedrag.
Schrijver
Poiesz, Theo / Raaij, Fred van
Taal
Nederlands
ISBN
9789043005180
Uitgever
Prentice Hall
Prijs
€ 7,00
Bijzonderheden
2002, hardcover, 204 blz. goed
Meer info
Theo Poiesz en Fred van Raaij introduceren in dit boek de term synergetische marketing: marketing gericht op synergie tussen (nu nog) onafhankelijke producten en diensten. Deze synergie vormt de basis van langetermijnrelaties met consumenten. Zij zien in de huidige markt- en marketingontwikkelingen de volgende drie centrale tendensen:
- Toenemende integratie van producten en diensten tot meta-pakketten
- Langetermijnrelaties met afnemers
- De nieuwe rol van ICT
Door optimaal gebruik te maken van de combinatie van deze tendensen kan een bedrijf een strategie ontwikkelen die leidt tot veranderingen in consumentengedrag en tot meer voorspelbare consumenten. De consument zal deel gaan uitmaken van de onderneming!
Maar wat betekent dit allemaal voor begrippen als behoeften, persoonlijke waarden, levensstijl, loyaliteit, tevredenheid en welzijn? En in hoeverre is de veranderende rol van de overheid, consumentenorganisaties en non-profitorganisaties van invloed op synergetische marketing?
Deze en andere vragen komen uitgebreid aan bod in dit boek, zodat u zich beter kunt voorbereiden op de consument van de toekomst.
Afbeeldingen
GEEN REACTIE ONTVANGEN: CONTROLEER UW SPAMBOX.
Goed verpakt en snel geleverd. Aangegeven verzendkosten zijn de kosten binnen Nederland.
Bij bestelling van meerdere boeken wordt verzending gecombineerd en betaalt u maximaal 5.95 euro (binnen Nederland )
Naar België zullen de verzendkosten meestal 7.95 euro bedragen.
Verzending vindt plaats met postnl voor pakketpost kan soms voor DHL of DPD worden gekozen.
Is het verzendadres niet in Nederland, België of Duitsland dan is het minimum bestelbedrag € 15,-
Let u vooral op het juist invullen van uw emailadres. U ontvangt 2 x een bevestigings-email. 1 van boekwinkeltjes en 1 van de verkoper.
Privacy: De door de koper verstrekte gegevens worden door ons alleen gebruikt als verzendgegevens en contactinformatie betreffende de geplaatste bestelling. Zij worden niet gedeeld met derden.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met J.M. v/d Meer
- Na uw bestelling ontvangen u en J.M. v/d Meer een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van J.M. v/d Meer vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- J.M. v/d Meer kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.