Titel
Grondslagen der moderne etalage-reclame, Een bijdrage tot verdieping der kunst van het samenstellen van goede etalage-reclame
Schrijver
Dokkum, P.J. van
Taal
Nederlands
Uitgever
Amsterdam, Voorheen van Mantgem en De Does, 1948 Derde druk, Gebonden, 184 blz.
Prijs
€ 6,00(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
Prima exemplaar
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met Beatrijs
- Na uw bestelling ontvangen u en Beatrijs een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Beatrijs vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- Beatrijs kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.