Titel
Industrial marketing in the new branding arena. How to survive the war between private labels
Schrijver
Moers, Paul H.J.M.
Uitgever
Kluwer, Ingenaaid, flexibele band, 176 pp., met illustraties in kleur, Engelstalig
Prijs
€ 20,00(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
private brands and manufacturer brands, 1ste, 2006 Goed, als nieuw
KIEN boeken
Leerdam
Voordelige pakketverzending via DHL. Brievenbuspost: actuele tarieven PostNL.
Verzending naar een UPS-afhaalpunt ook mogelijk.
Volg ons op Twitter: #Kienboeken
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met KIEN boeken
- Na uw bestelling ontvangen u en KIEN boeken een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van KIEN boeken vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- KIEN boeken kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.