Deze titel kan nu niet besteld worden. Probeer het later opnieuw
Titel
Klanten winnen, klanten houden.
Schrijver
Horovitz, Jacques
Taal
Nederlands
ISBN
9789020128550
Uitgever
Kluwer
Prijs
€ 4,00
Bijzonderheden
1994, 1e druk, ppb, ingenaaid, 135 blz. goed
Meer info
Dit boek is geen theoretisch essay dat probeert de lezer te overtuigen van de waarde van kwaliteit, maar een boek dat een overvloed aan voorbeelden geeft van bedrijven waar die kleine extra toevoeging het verschil uitmaakt tussen succesvol zijn in de ogen van de klant en falen. Voor iedereen die van plan is met een serviceprogramma te starten.
Afbeeldingen
GEEN REACTIE ONTVANGEN: CONTROLEER UW SPAMBOX.
Goed verpakt en snel geleverd. Aangegeven verzendkosten zijn de kosten binnen Nederland.
Bij bestelling van meerdere boeken wordt verzending gecombineerd en betaalt u maximaal 5.95 euro (binnen Nederland )
Naar België zullen de verzendkosten meestal 7.95 euro bedragen.
Verzending vindt plaats met postnl voor pakketpost kan soms voor DHL of DPD worden gekozen.
Is het verzendadres niet in Nederland, België of Duitsland dan is het minimum bestelbedrag € 15,-
Let u vooral op het juist invullen van uw emailadres. U ontvangt 2 x een bevestigings-email. 1 van boekwinkeltjes en 1 van de verkoper.
Privacy: De door de koper verstrekte gegevens worden door ons alleen gebruikt als verzendgegevens en contactinformatie betreffende de geplaatste bestelling. Zij worden niet gedeeld met derden.