Titel
Don`t think Pink. - What really makes woman buy - and how to increase your share of this crucial market. --- 1st. edition, 2004. Gebonden en in nieuwstaat, met fraai stofomslag (de flaptekst is in het Nederlands). 230 pp.
Schrijver
Johnson, Lisa; Learned, Andrea.
Taal
Engels
ISBN
081440815
Uitgever
American Management Association (Amacom), New York - Atlanta - Brussels.
Prijs
€ 4,00(Excl. verzendkosten)
Bijzonderheden
1e druk, 2004. In nieuwstaat. Geen naam ingeschreven en geen onderstrepingen. [verz.k. Ned.: 4,60 euro; Belg.: 9,30 euro].
Meer info
Strategie hoe de 'markt' voor vrouwen te benaderen. Met nederlandse tekst op de flappen en bijlage van Sanoma Uitgevers.
Zie ook de foto`s.
Zie ook de foto`s.
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld.
- U handelt deze order direct af met BOEK-VOOR-BARTJE
- Na uw bestelling ontvangen u en BOEK-VOOR-BARTJE een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van BOEK-VOOR-BARTJE vermeld.
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen.
- BOEK-VOOR-BARTJE kan betaling vooraf vragen.
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.